Denk dat velen blij zullen zijn dat Frank stopt met gameprogramma's. Je zag het wel aan hem dat hij het niet meer graag deed...:
Frank Molnar houdt het voor bekeken. Na tien jaar lang gamesprogramma’s gepresenteerd te hebben op JimTV, TMF, VT4 en zijn eigen zender GUNKtv, heeft Frank Molnar beslist dat het genoeg is geweest. Frank presenteert deze week de laatste Game Force One op GUNKtv en stopt er dan definitief mee.
Dit wil echter niet zeggen dat Frank van het scherm verdwijnt. Hij is een echte televisiemaker, televisieman en de televisiemicrobe heeft hem stevig gebeten. Zo is hij momenteel druk bezig met de voorbereidingen van SKIKtv, een nieuw programma dat u vanaf 19 april exclusief kan bekijken op GUNKtv. Ondertussen werkt hij ook nog aan zijn Late Night Show die in het najaar te bekijken zal zijn.
Quote Frank Molnar: "Ik wil al de trouwe kijkers van de voorbije jaren van harte bedanken om van onze games programma’s altijd de meest bekeken games programma’s gemaakt te hebben, de entertainmentindustrie voor de content, geweldige reizen en unieke mogelijkheden. Maar na tien jaar is het tijd om een nieuwe pagina open te slaan en met frisse moed en motivatie aan iets nieuws te beginnen... SKIKtv dus! In het najaar begin ik dan met een late night show wat toch wel een van mijn laatste dromen was die ik nog wilde realiseren. Stay tuned!”
Het worden bovendien nog drukke tijden voor Frank want volgende maand stapt hij in het huwelijksbootje met zijn vriendin (tv-presentatrice & Playboy cover model, Jess Donckers.
Bron: GUNK.be

LinkBack URL
About LinkBacks

.

En blijft diene kakke ofwa?