Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 467
    Eindredacteur Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0

Post De GUNK Summer is een succes

De thermometers bewijzen het, GUNKtv doet de temperatuur deze zomer naar ongekende hoogtes stijgen! Dit door met nieuwe, frisse en soms al eens gewaagde televisie uit te pakken. Zo is er onze dagelijkse live uitzending Wango Tango Late Night waarin we iedere avond tussen 10h00 & 00h00 een pak leuke gasten, waaronder enkele BV’s, van het moment ontvangen. In INfashion trekken we de wereld rond op zoek naar de leukste steden om te shoppen. Programma’s als GUNKtv & Praga Goes Gaming zorgen dan voor je dagelijkse portie games, movies en entertainment info. Met The Trampoline Girls hebben we dé hype van deze zomer in huis. Onze trampolinemeisjes drukken dan ook stevig hun stempel op het televisielandschap en heel kijkend Vlaanderen. Gedurfde innovatieve televisie, stoer, stout en eerlijk zijn de kernwoorden waarmee GUNKtv niet alleen zijn trouwe kijkers maar ook televisiekijkers die op zoek zijn naar iets nieuws inpakt.

Surf als de bliksem naar onze imagospot die u een stoer overzicht geeft van al onze zomerprogramma’s, exclusief te bekijken op GUNKtv!

Approved 9-lifer Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    1
    ...Ik dacht dat jullie gewoon 9livestv gingen maken en niet reclame-gunk-boys worden.

Too bad. Want zeg nu zelf, innovatieve televisie, trampoline girls, heel kijkend vlaanderen, Gunktv.
    Een aantal dingen zijn iets minder accuraat zou ik durven zeggen

Gewoon al hoe je gewoon een standaard "stoer" tekstje van Gunktv hier onder je naam wilt posten, buh. voeg er op zijn minst iets zelf aan toe.
    Bon ja, discussiewaarde: 0
    Laatst gewijzigd door Conqie; 25 juli 2009 om 11:42

iTrader
    0
    Aangezien Praga elke keer in Praga Goes Gaming verwijst naar 9lives.be, zie ik er geen graat in om dit bericht hier te plaatsen. Als het trouwens aan de big boss (manager TVGas) zou liggen, zouden de verschillende media veel meer reclame voor elkaar moeten maken. Een boot die we zoveel mogelijk proberen af te slaan, tenzij het over games gaat.

Mijn bijdrage aan dit bericht? Het verwijderen van enkele overbodige stoere woorden.

Mijn mening hierover? Ik ben niet geïnteresseerd in de trampolinespringers, Wango Tango en INfashion. Alles wat gamegerelateerd is kan mij wel smaken. Vooral Praga Goes Gaming, waarin hij gewoon het spel laat zien, bekijk ik als ik de kans ertoe krijg. De commentaar erbij is niet altijd even denderend en de bal wordt wel eens misgeslagen, maar meer verwacht ik ook niet van GUNKtv.

Member Piejie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Dat tekstje

Approved 9-lifer Lifen's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Allez nu spreekt ge uzelf tegen na 1 post, proficiat.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lifen Bekijk bericht
    Allez nu spreekt ge uzelf tegen na 1 post, proficiat.
    Op welke manier spreek ik mezelf dan tegen? De tekst in de beginpost is een bijgewerkte versie van het bericht dat Praga me heeft opgestuurd.

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    En wat gaat er nu zo boeiend zijn aan Trampoline Girls? Constant kijken naar topless meiden die op een trampoline zitten te springen. Als men naar topless meiden wilt kijken dan denk ik dat de meeste mensen dat wel zullen doen op het internet.

Het feit dat niemand hier iets positief (buiten de mods die wellicht moeten) over GunkTV kan zeggen zegt toch ook wel al genoeg.

Approved 9-lifer Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Weblogs
    5
    Als er zulke dingen over Gunk blijven verschijnen op het forum gaat 9L niet de juiste richtibng uit.

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boostmaster Bekijk bericht
    Als er zulke dingen over Gunk blijven verschijnen op het forum gaat 9L niet de juiste richtibng uit.
    Zucht, is dat niet een potje overdreven?
    Het staat in het 9lives TV feedback forum, niet op de front, niet op alle fora , juist hier. Waar je dingen over Gunk TV en 9lives TV kunt verwachten.

Dus over de richting? Ik denk dat 9lives Frontpage juist de laatste maanden in een zeer goede richting aan het gaan is. Met zeer leuke exclusives en interviews. Terug met regelmatig prijzen die te winnen zijn, met Beta Keys, enz enz. Dus als je zegt dat het door Gunk niet de juiste richting in gaat, dan wel je terug naar gewoon reviews & nieuws. Niks interviews, Specials, prijzen enz enz?
    En die 1 post over Gunk TV om de 300 dat gaat het verschil niet maken hé. Dus blaas het nu eens niet zo uit proportie.
    Brainfreeze Column; De Wereld volgens Malkavian - Iron man 3, The Mandarin & Fanboys
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Approved 9-lifer Wijsheid's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Zucht, is dat niet een potje overdreven?
    Het staat in het 9lives TV feedback forum, niet op de front, niet op alle fora , juist hier. Waar je dingen over Gunk TV en 9lives TV kunt verwachten.

Dus over de richting? Ik denk dat 9lives Frontpage juist de laatste maanden in een zeer goede richting aan het gaan is. Met zeer leuke exclusives en interviews.
    Het zal vast wel overdreven zijn, maar ik doelde niet zozeer op de inhoud, die word prima verzorgd, maar er zijn heel veel members die de frontpage gewoon niet meer bezoeken. Niet noodzakelijk om de inhoud, maar wel omdat het er allemaal wat bagger uitziet, veel te druk, teveel reclame (Ja, ik weet best dat het nodig is om de boel hier draaiende te houden.)Maar dit heeft niks met Gunk te maken.

Ook ben ik nooit voorstander geweest dat 9L met Gunk in verband wordt gebracht. Het zorgt gewoon voor een negatieve connotatie omdat Gunk, met alle respect, een beetje marginaal is.
    Piew piew poew

Approved 9-lifer Shadowfox's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Het zorgt gewoon voor een negatieve connotatie omdat Gunk, met alle respect, een beetje marginaal is.

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Het zal vast wel overdreven zijn, maar ik doelde niet zozeer op de inhoud, die word prima verzorgd, maar er zijn heel veel members die de frontpage gewoon niet meer bezoeken. Niet noodzakelijk om de inhoud, maar wel omdat het er allemaal wat bagger uitziet, veel te druk, teveel reclame (Ja, ik weet best dat het nodig is om de boel hier draaiende te houden.)Maar dit heeft niks met Gunk te maken.

Ook ben ik nooit voorstander geweest dat 9L met Gunk in verband wordt gebracht. Het zorgt gewoon voor een negatieve connotatie omdat Gunk, met alle respect, een beetje marginaal is.
    Ik kan je met een gerust hart vertellen dat de frontpage nog steeds zeer druk bezocht is

Te druk? Ga eens naar een van de grote Games websites zoals Gamespot, Ign, 1up enz. Dan vind ikzelf 9lives nog altijd overzichtelijker.

Over de samenwerking, het is hetzelfde bedrijf dat erachter zit nu T-Vgas. De samenwerking zal niet meer weg gaan, maar wees gerust. zoals DJ Super al heeft gezegd, houden wij het tot het minimum. Alles wordt besproken hoor, er gebeurt niets zonder dat de 9lives Crew ervanop de hoogte is. Ookal geloven sommige dat niet

Approved 9-lifer GILBOUTOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Het zorgt gewoon voor een negatieve connotatie omdat Gunk, met alle respect, een beetje marginaal is.
    Een heel beetje veel...

iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Ik kan je met een gerust hart vertellen dat de frontpage nog steeds zeer druk bezocht is

Te druk? Ga eens naar een van de grote Games websites zoals Gamespot, Ign, 1up enz. Dan vind ikzelf 9lives nog altijd overzichtelijker.

Over de samenwerking, het is hetzelfde bedrijf dat erachter zit nu T-Vgas. De samenwerking zal niet meer weg gaan, maar wees gerust. zoals DJ Super al heeft gezegd, houden wij het tot het minimum. Alles wordt besproken hoor, er gebeurt niets zonder dat de 9lives Crew ervanop de hoogte is. Ookal geloven sommige dat niet
    En toch heb ik een licht gevoel dat deze site aan de hand van Praga te veel begint af te hangen van GunkTV. Ik vond het nieuws (en vooral de reviews) echt van een hoger niveau toen Havoc hier nog was. Nu lijkt het dat er geld mee gemoeid is.

Member papfles's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Careless Bekijk bericht
    En toch heb ik een licht gevoel dat deze site aan de hand van Praga te veel begint af te hangen van GunkTV. Ik vond het nieuws (en vooral de reviews) echt van een hoger niveau toen Havoc hier nog was. Nu lijkt het dat er geld mee gemoeid is.
    hmm, ik ga me niet uitlaten over het gedoe rond GunkTV omdat ik me puur concentreer op 9lives.

Dat van de reviews / nieuws mag je me gerust aantonen via pm als je wil, want uiteraard sta ik open voor opbouwende kritiek. (ik vind immers zelf dat een deel van de reviews veel dieper ingaat op het spel en ook veel beter onderbouwd zijn de laatste tijd, maar I could be wrong). So if you could, Careless, you'd do me a favour

Approved 9-lifer Razzia's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Careless Bekijk bericht
    Daar durf ik zeker van zijn. Wss krijgen de games met reclame op de site een duwtje in de rug in reviews

Member papfles's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    @ Razzia: Dat kan ik dus ten stelligste ontkennen. Hoe kan je nu zeker van iets zijn als je direct daarna "waarschijnlijk" moet gebruiken. Sorry hoor.

iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papfles Bekijk bericht
    hmm, ik ga me niet uitlaten over het gedoe rond GunkTV omdat ik me puur concentreer op 9lives.

Dat van de reviews / nieuws mag je me gerust aantonen via pm als je wil, want uiteraard sta ik open voor opbouwende kritiek. (ik vind immers zelf dat een deel van de reviews veel dieper ingaat op het spel en ook veel beter onderbouwd zijn de laatste tijd, maar I could be wrong). So if you could, Careless, you'd do me a favour
    Al de reviews van de games van Ubisoft zijn allemaal te positief. Far Cry 2 kreeg zo'n score van 93 terwijl de menigte het nadien hard nog heeft zitten afkraken. Hetzelfde met Assassin's Creed. Dan nog eens die UbiTV. Het begint echt hard op te vallen dat Ubisoft jullie geld toeschuift om hun games zo goed mogelijk te doen lijken.

Approved 9-lifer Therapy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    go careless !

Approved 9-lifer Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik kan jullie wel verzekeren dat wat jullie daar zeggen helemaal niet waar was ten tijde van Havoc, ik weet wel niet hoe het nu is.

Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten