Hallo iedereen, Furious hier
en nee ik zen dus gene faker, ik ben dus effectief de Furious en heb dus zelfs de tijd en moeite gepakt om mij dus op een down-to-earth manier te komen uitdrukken op't forum. Er was hier nen tijd gelede een negatieve thread over mij en Athene:
Dees is den thread: http://www.9lives.be/forum/9livestv-...athene-tv.html
gulle ze mijn tijd echt ni waard zijt, want ik sta dus effectief wel ver boven jullie, als persoon, maar ik vond wel dat er moest duidelijk gemaakt worde dat'k de commentaren van bv. Insta, perfusion, C2W, jager te paard en al die scrubnubs ni pik en da ik dus enkele van deze mense fysiek ben bijeen gaan slagen, dus mij vuist op hun bakkes, en omdat da als voorbeeld zou kunne diene hebbe we da opgenome en ne clip van gemaakt die dus nu op TV komt eh:
dees is de clip: YouTube - ATHENE #7 part 2
moraal: ik win. Gij verliest. feal free to trie again. (probeer't nog is, voor de mense die geen engels kunne).
da zijde gij -><- en da benne'kik. Ik ben ne muur. Ik ben van beton. Gij doe enkel u eige zeer me mij aan te valle.
en Malkavian, dezen thread ni locken eh man, wij kenne mekaar; ik vind toch dat dit moet kunne.

LinkBack URL
About LinkBacks
<- en da benne'kik. Ik ben ne muur. Ik ben van beton. Gij doe enkel u eige zeer me mij aan te valle.

geniaal

, 'k heb echt geprobeerd, maar 't is te overdreven om nog grappig te zijn