Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: MMO Worlds # 2

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19

MMO Worlds # 2

Hier mag je je mening geven over de 2de MMO Worlds.
    Wat vond je goed & waarom?
    Wat vond je slecht & waarom?
    Suggesties?
    Wat vond je van de presentatoren?

grtz
    Malkavian
    Laatst gewijzigd door Malkavian; 21 mei 2009 om 20:59

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    - ik kan ni geloven dat ik het zeg, maar weer te veel wow
    - bij de review van de mmo-producten werden nogal zware low-rez pictures gebruikt.

Nog een suggestie (dat eigenlijk geld voor alle programma's) , blijf de continuïteit in de namen behouden. In de eerste aflevering zei praga altijd malkavian, nu gebruikte hij altijd steven.

(en pst, tis de 2de episode )

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    - ik kan ni geloven dat ik het zeg, maar weer te veel wow
    - bij de review van de mmo-producten werden nogal zware low-rez pictures gebruikt.

Nog een suggestie (dat eigenlijk geld voor alle programma's) , blijf de continuïteit in de namen behouden. In de eerste aflevering zei praga altijd malkavian, nu gebruikte hij altijd steven.

(en pst, tis de 2de episode )
    Yeah, kheb ook liever dat ze Malkavian gebruiken hoor Kzal er eens op hameren :P

Te veel wow O_o ? Het enige dat WoW was , was toch de PvP Battle stuff? Nie? En yeah die fotos mochten inderdaad iets beter, das een feit. Kga er op letten dat we int vervolg Hi-Res beelden zoeken.
    Soms is het wel moeilijk

Wat vond je van de introductie in EQ2 en de SuperHero Special?

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    was beter dan de vorige keer.meer breedbeeld beelden dan de info achter de spekers maar alles kan beter...nu ik juist met wow gestopt ben en zit wat te wachten op wat andere online games (zit wat free online games op te zoeken), zitten jullie over wow te melken. ik vind warhammer onlines pvp spel beter dan de wow butch . heb nooit in wow gepvped .Toen wow pas bestond heb ik reeds DAOC pvp gespeeld en dat was beter. Ik vind dat jullie meer over warhammer pvp mogen hebben. De intro voor everquest II is ook goed gedaan . Ik wist over het koken in everquest. Ik zit op dit moment te wachten op champions
    Laatst gewijzigd door VictorVonDoom; 21 mei 2009 om 21:32

iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    te veel wow is misschien slecht verwoord. Qua tijd gespendeerd aan wow valt het nog mee, maar er had best een weekje tussen gemogen, aangezien het vorige week het er ook al over ging.

De introductie van EQ was goed. De superhero had ik graag wat meer over gezien. Maar ik neem aan dat ze apart nog gaan besproken worden?

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    te veel wow is misschien slecht verwoord. Qua tijd gespendeerd aan wow valt het nog mee, maar er had best een weekje tussen gemogen, aangezien het vorige week het er ook al over ging.

De introductie van EQ was goed. De superhero had ik graag wat meer over gezien. Maar ik neem aan dat ze apart nog gaan besproken worden?
    Er gaan zeker nog aparte Reviews van komen. Ik ben ENORM hard aant werken aan Beta key van Champions online & DC Universe Online

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nu hopen op champions dat die de prepaid cards kan gebruiken ik ken het rpg. heb de vijfde editie gekocht ooit

Member Unnamed's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb net MMO Worlds 2 gezien en ik wou eens een beetje feedback geven. Heb MMO Worlds 1 niet gezien ftr.

Qua zelfgemaakte theme (MMO logo enzo) is het allemaal in orde. Was een zeer mooi gemaakte animatie etc... Een probleem is wel dat die te vaak getoond wordt. Eigenlijk zou je die maar max 4 keer mogen tonen, nl enkel vlak voor en na reclame.

Praga komt van het eerste moment al redelijk goed over. Keurig gekleed, goede houding etc... Niet nerdy en vlot genoeg om het geheel te introduceren. Hij probeert ook niet overdreven grappig te zijn, of andere dingen die meestal slecht kunnen overkomen in gamesprogramma's. Het geeft het geheel wel een serieuze indruk.

Na een trailer komt er ineens een ander presentator op het scherm, maar deze wordt niet geintroduceert zoals Praga. Waarom niet? Noemt die Dave? Ok voor de rest van de review zal ik hem Dave noemen.

Dave komt iets minder over als Praga. Hij is ook niet nerdy, en zijn houding lijkt ook wel ontspannen, maar wat hij antwoordt op de vragen van Praga is niet interessant genoeg. Tis zo van "ben je overtuigd van deze trailer?" "jazeker". Misschien iets meer motivatie vereist. Dave doet dit aan het einde ook een beetje. Ik zou proberen niet te antwoorden door simpelweg ja te zeggen, maar iets te zeggen waar de kijker ook iets aan heeft. Een mening ofzo. En als er niks interessants kan bedacht worden op de vraag, sla die vraag dan beter over.

Dan de gadgets. Die worden wel ok uitgelegd. Misschien moet het nog een beetje vlotter overkomen. Het is goed dat jullie visuele steun geven bij de gadgets, maar probeer in het vervolg geen cheesy rotatie effecten toe te passen, hou het maar bij pan en zoom voor foto's Ahja, en bij die muis begint Praga aan een grap dat die maar zelf maar 10 vingers heeft, maar hij werkt het niet af waardoor het niet overkomt als een grap. Nice setup, no punchline. Jammer, das een gemiste kans.

Ahja, en ben ik de enigste die merkt dat ocharme Praga aan een verkeerde hoek wordt gefilmd? Dave heeft een heel kleine hoekverschil tussen het kijken naar Praga en kijken naar de camera, terwijl Praga toch al bijna 180 graden moet draaien om te wisselen. Soms lijkt het dan dat hij niet goed weet naar waar hij moet kijken omdat hij zo veel moet wisselen + een grote hoek overbruggen.

En als ik het nu toch over het perspectief heb, wat die die monitor daar voor de camera?

Steven draagt zijn onderbroek boven zijn broek is een leuke uitspraak, maar probeer het dan niet 3x achter elkaar te herhalen.

Ok, dan het stukje met Steven. Steven komt wel ok over, maar tijdens zijn ding over super hero MMO's kon ik hem vaak niet volgen. Soms van het verstaan, maar meestal gewoon omdat de tekst niet zo goed in elkaar zat. Vooral toen hij begon over de geschiedenis van Marvel en DC , Microsoft, Champions online, Cryptic...? te veel dingen achter elkaar waar ik als MMO noob niks van wist en dus ik kon slecht volgen. Maarja behalve dat de tekst iets gemakkelijker gemaakt moet worden was de presentatie eigenlijk wel goed.

Wat ik wel niet zo goed vond was de manier waarop het gepresenteerd werd. Het kwam vreemd over dat de twee presentatoren recht naar voor keken en niet naar elkaar, en eigenlijk een beetje de achtergrond zaten te upstagen.

Eigenlijk zou je als kijker liever constant visuele steun willen krijgen. Je begint bijv met 2 presentatoren die babbelen (dit geldt dus ook voor everquest) en als ze beginnen over een Rogue mannetje, dat je juist dan een rogue mannetje op het scherm toont. En als je het hebt over een epic zwaard dat je dan ook een epic zwaard toont. Nu kwamen de beelden niet over met wat er gezegd werd? Dat is misschien ook de reden dat het moeilijker is om te volgen. Je gaat ofwel naar de achtergrond kijken, ofwel naar de presentatoren luisteren, maar het is moeilijk om de twee tegelijk te doen want ze gaan niet over hetzelfde. Ofja, ze gaan wel ongeveer over hetzelfde, maar het zou echt wel gesynched moeten worden.

De bespreking van Everquest had betere tekst en ik kon die ook beter volgen precies.

Het ding met WoW was wel ok. Ik ken niks van WoW dus was het soms iets te technisch voor mij, maar ik kon meestal wel logisch afleiden uit wat er gezegd werd. dit is wsl wel interessant en nuttig voor mensen die WoW spelen.

En dan het stukje met Kevin. Haha, kevin is geweldig. Ook al was hij maar 5 seconden in beeld, je kan duidelijk zien dat het een supervlotte, relaxte kerel is, en hij trekt de niveau van het programma toch wel omhoog. Hij is zo een typische kerel waar je niet van verwacht dat die zijn leven aan het verdoen is door MMO's te spelen. Meer kevin in de toekomst!

Misschien nog technische dingen, maar ik had de indruk dat er een deel van het beeld weg viel bij de meeste van beelden die getoond werden. Soms was het 3D haperig, maar dat is eigenlijk niet zo erg. Wat iets erger is, is de inconsistente audio soms. Soms viel het geluidsniveau van een presentator snel ff omlaag of omhoog, en dat stoorde wel.

Pfew... hopelijk hebben jullie hier nog iets aan. Beschouw het niet als bashing, maar eerder als nuttige kritiek van een objectieve kijker. Jullie hebben tenslotte geen geld en ervaring, dus eigenlijk valt het allemaal nog goed mee. tis momenteel nog erg ruw, en er moet veel aan gewerkt worden, maar ik zie het eigenlijk nog allemaal wel in orde komen.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unnamed Bekijk bericht
    Ik heb net MMO Worlds 2 gezien en ik wou eens een beetje feedback geven. Heb MMO Worlds 1 niet gezien ftr.

Qua zelfgemaakte theme (MMO logo enzo) is het allemaal in orde. Was een zeer mooi gemaakte animatie etc... Een probleem is wel dat die te vaak getoond wordt. Eigenlijk zou je die maar max 4 keer mogen tonen, nl enkel vlak voor en na reclame.
    Het gebruik van bumpers is zeer makkelijk om van item naar item te gaan. Dat is iets waar we mss nog aan kunnen sleutelen, door bvb met tussen titels te werken. bvb MMO WORLDS , Super Hero MMO Special ofzo. Zodat de kijker weet naar wat ze gaan kijken. Maar ik denk dat je het logo nog vaak gaat zien

Steven draagt zijn onderbroek boven zijn broek is een leuke uitspraak, maar probeer het dan niet 3x achter elkaar te herhalen.

Ok, dan het stukje met Steven. Steven komt wel ok over, maar tijdens zijn ding over super hero MMO's kon ik hem vaak niet volgen. Soms van het verstaan, maar meestal gewoon omdat de tekst niet zo goed in elkaar zat. Vooral toen hij begon over de geschiedenis van Marvel en DC , Microsoft, Champions online, Cryptic...? te veel dingen achter elkaar waar ik als MMO noob niks van wist en dus ik kon slecht volgen. Maarja behalve dat de tekst iets gemakkelijker gemaakt moet worden was de presentatie eigenlijk wel goed.
    Kheb het zelf daarjuist ook gezien en had niet direct de indruk dat ik te moeilijk begon. Wss omdat ik de materie zelf heel goed ken.
    Kzal het nog eens bekijken en eens ontleden.

Ik heb ook al de opmerking gehad dat we sommige termen moeten uitleggen. Mja, ik weet niet goed hoe we daar mee moeten omgaan. Voor iedereen die MMO's speelt (en dus ook het doelpubliek is) zijn de termen kristal helder. Voor de MMO Noobs kan het inderdaad mss iets te veel zijn. Maar dat heb je met alles zo, als ik naar (ik zeg maar iets) voetbal kijk en ze zeggen "Hij stond offside" dan wordt er ook verwacht dat ik weet wat ze bedoelen. Je kan het mss eens een aflevering uitleggen wat het is, maar moeilijk elke keer opnieuw doen. Want dan ga je je doelgroep enerveren en dat mag niet de bedoeling zijn.

Wat ik wel niet zo goed vond was de manier waarop het gepresenteerd werd. Het kwam vreemd over dat de twee presentatoren recht naar voor keken en niet naar elkaar, en eigenlijk een beetje de achtergrond zaten te upstagen.
    Persoonlijk had het ook niet het effect dat ik wou, dit is zeker iets waar we volgende keer naar opzoek gaan. De eerste afleveringen gaan Trial & Error zijn tot we onze MMO Worlds Stijl te pakken krijgen.

Eigenlijk zou je als kijker liever constant visuele steun willen krijgen. Je begint bijv met 2 presentatoren die babbelen (dit geldt dus ook voor everquest) en als ze beginnen over een Rogue mannetje, dat je juist dan een rogue mannetje op het scherm toont. En als je het hebt over een epic zwaard dat je dan ook een epic zwaard toont. Nu kwamen de beelden niet over met wat er gezegd werd? Dat is misschien ook de reden dat het moeilijker is om te volgen. Je gaat ofwel naar de achtergrond kijken, ofwel naar de presentatoren luisteren, maar het is moeilijk om de twee tegelijk te doen want ze gaan niet over hetzelfde. Ofja, ze gaan wel ongeveer over hetzelfde, maar het zou echt wel gesynched moeten worden.

De bespreking van Everquest had betere tekst en ik kon die ook beter volgen precies.
    Een zeer goede opmerking, ik ga proberen de beelden iets meer te laten kloppen. DWZ dat ik meer in detail naar filmpkes ga moeten zoeken om die dan aan de montage crew te geven. Nu geef ik wel sfeer beelden maar laat ik het nog ongespecifieerd. Dat is iets waar ik zeker in komende episodes aandacht ga aan proberen geven.

Pfew... hopelijk hebben jullie hier nog iets aan. Beschouw het niet als bashing, maar eerder als nuttige kritiek van een objectieve kijker. Jullie hebben tenslotte geen geld en ervaring, dus eigenlijk valt het allemaal nog goed mee. tis momenteel nog erg ruw, en er moet veel aan gewerkt worden, maar ik zie het eigenlijk nog allemaal wel in orde komen.
    In gans je text heb ik nooit het gevoel gehad dat je aan het bashen waard. Verre van zelfs, gaf iedereen maar zo geargumenteerd zijn mening.

Ons doel is gewoon toffe tv maken over dingen waar we gepassioneerd over kunnen praten en dat ons zelf ook zou interesseren. Its a work in progress, en dat zal ook zo voor enkele weken blijven (mss zelfs maanden)
    Brainfreeze Column; De Wereld volgens Malkavian - Iron man 3, The Mandarin & Fanboys
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be

Member Unnamed's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Aleh tof dat je het nog zo positief opneemt dan, respect

Ik zal volgende week nog eens kijken want ik ben wel benieuwd naar hoe het evolueert.

iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    ik heb ook nog eentje (in betrekking met de low-rez images van eerder)
    er wordt gesproken over 8 supervette game-rigs voor eve online. Helaas, nergens beelden van te zien, ondanks ge ze wel naar het scherm ziet kijken. (of staat hun tekst daarop misschien?)

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    *poke*
    Wanneer komen ze online? Ik wil ook mijn commentaar geven!

Member Pro Emperor's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    algemeen gezien vond ik MMO Worlds wel ok misschien een paar kleine minpuntjes die toch nog beter kunnen, qua presentatie, uitspraak. Vb. waarom knikt Praga vaak bevestigend naar de camera terwijl hij eigenlijk aan t praten is met de co-presentator? ok band houden met de kijker is ook belangrijk, maar doe het niet teveel, dat ziet er soms nogal geforceerd uit alsof de presentatie van Praga en de co-presentator apart is opgenomen en dan achteraf samen wordt gesynched ofzo (ik overdrijf maar ge snapt wat ik bedoel) verder is het vooral irritant dat het GunkTV logo constant tussen elke nieuwe topic 3 keer wordt gespammed, op den duur lijkt da vooral op tijdvulling (kort da aub wa in manne pls!)
    qua inhoud, mss is altijd een top3 geven niet nodig, Wow zal toch nog lang op 1 blijven
    mss. een rubriek over Vlaamse/NL guilds toevoegen?
    maar chapeau om da allemaal in mekaar te steken, met de weinige middelen die jullie momenteel hebben, doe zo voort !
    Laatst gewijzigd door Pro Emperor; 27 mei 2009 om 11:57
    f.k.a. >P>Emperor ::: CL/Founder >P> - Prophecy / BF2-BFV-BF1942 Clan ::: CL [AwM] / RTCW Clan

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten