Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 48

Discussie: 9lives TV #2

Brainfreezed Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19

9lives TV #2

Hier mag je je mening geven over de 2de 9lives TV.
    Wat vond je goed & waarom?
    Wat vond je slecht & waarom?
    Suggesties?
    Wat vond je van de presentatoren?

grtz
    Malkavian
    Laatst gewijzigd door Malkavian; 28 mei 2009 om 09:37

Banned
    iTrader
    0
    waar blijft aflevering 1 op de website?? :O

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    was dat de aflevering over demigod ? als jullie een review geven kunnen jullie ook de score geven.beetje zielig want die scores vind je op meeste pc review sites + alle pro/cons
    vond demigod wel een zalig spel .heb nooit dota gespeeld. de tutorial is wel aanwezig maar onder een developper diary die ooit is gepost..die hadden ze ook op de cd mogen zetten
    maar ik kon het spel spelen omdat ik die tutorial/dairy gezien heb
    zoiets mogen jullie ook uitzenden of is dat iets voor een andere programma op gunk ?

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    8
    Iets dat me na 2 afleveringen opvalt:

- Mss kunnen jullie zorgen voor een beetje tekst op scherm. bvb aan het einde van de review de pro's & con's in een overzichtje.
    - Dat gunkfilmpje duurt te lang, 10x in één programma van een half uur is bleh. Verkort het (en de bijhorende muziek) en het wordt al een pak aangenamer. Nu zien we in één filmpje 3x "GUNKtv" verschijnen, maak daar maar 1 van en wissel dat af met de 2 anderen, dat zal véél aangenamer zijn.
    Maar ik ben er zeker van dat jullie zoiets ook wel weten en dat dit al wordt opgelost as we speak

+ Leuk effect wanneer jullie voor een bluescreen staan terwijl een trailer op de achtergrond loopt.
    + De presentatie is al iets losser, geen zenuwachtig over en weer gekijk naar elkaar en camera. Nu zag ik mensen die OF met elkaar spraken OF met de camera. Prima zo.
    + De (p)reviews spraken me wel aan, enkel sommige "samenvattingen" van Praga (bvb Fuel) vond ik wat kort door de bocht, allé voor wat ik van het spel kon zien.

Blijven groeien, kerels!

Approved 9-lifer JohnDodger's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerballx Bekijk bericht
    waar blijft aflevering 1 op de website?? :O
    ²
    Nog altijd niks gezien ..

Approved 9-lifer tgc_9012's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    De top 5 was opnieuw nogal gerushed, dat mag echt wat trager gebracht worden.
    Voor de rest was het al heel wat losser en vlotter dan de vorige aflevering
    Misschien nog één puntje, zoals reeds aangehaald is die gunkTV-trailer best irritant, ik ben Talons van Bloc Party ondertussen al beugehoord door die trailer

Member Unnamed's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga hier gewoon - en + puntje schrijven in tegenstelling tot MMO Worlds, want daar had ik echt wel iets te veel geschreven. Dus opnieuw dit is de eerste aflevering die ik zie.

-Presentator wordt niet geintroduceert op het scherm en ik kan niet verstaan wat zijn naam is. Iritrius ofzo?
    -Net zoals MMO begint het met een trailer. Trailer heeft geen commentaar of extra dingen die je niet van het internet ook zou kunnen halen en daarom heeft het geen meerwaarde. Trailer duurt te lang. Trailer wordt gevolgd door GunkTV logo animatie... Waarom toch?
    +Het nieuws is interessant. En wordt goed en deftig gepresenteerd door allebei de heren.
    -Iritrius komt een beetje slordig over qua uiterlijk. Misschien eens die baard afscheren ofzo? Je bent op tv nu eh
    -Nieuws was te kort. De trailer die blijkbaar niks te maken had met de rest van het programma duurde langer
    -Alweer het gunktv logo... argh!
    +Pieter ziet er wel een goede presentator uit, maar komt voorlopig nog net iets te zenuwachtig over.
    +Visuele steun van de site is goed
    -Visuele steun is constant aanwezig splitst het scherm in twee. Mijn tv is al zo klein, ik zie eigenlijk gewoon niks. Misschien gewoon afwisselen tussen presentatoren en site ipv allebei tegelijk?
    -Het stukje van pieter was veeeel te kort.
    -Alweer die gunktv logo...
    +Praga komt weer goed over. Die andere kerel... Ferdie? Ik zal hem Ferdie noemen. weet waar hij het over heeft
    +Goede wisseling tussen presentatoren en beelden!
    -Jammer beelden van lage kwaliteit.
    - Ik weet dat ik hier veel over zaag, maar het lijkt me toch belangrijk: Als je praat over uw auto verven, laat dan beelden zien waarin een auto wordt geverfd Dat komt meteen veel professioneler over.
    +Speldiscussie is interessant. Praga stelt zijn vragen heel goed, en er wordt goed en gestructureerd op geantwoord. Het is makkelijk te verstaan waar ze het over hebben. Inhoudelijk zijn de vragen ook goed. Dusja ik vond het eigenlijk wel goed. Ook de lengte was goed. Nice job.
    -Misschien stottert en hapert ferdie nog net iets te. Alleh het valt eigenlijk nog wel mee, maar het is iets dat nog kan worden verbeterd.
    -alweer gunk animatie logo, ARGH!
    -Dat filmke van Sacred had in mijn mening geen nut. Is dat vulling? Had liever een review of preview gehad in de plaats eigenlijk. Duurt te lang, geen meerwaarde zoals de vorige trailer.
    -alweer gunk animatie logo gevolgd door 15 seconden met iritrius en... opnieuw gunktv logo animatie!!! En na de reclame weer 2 keer.
    +Ok gelukkig weer een review met Praga en Ferdie. Zelfde opmerking als daarstrx, probeer de beelden te synchen met de spraak en voor de rest allemaal positief. ferdie legt het allemaal goed uit, maar stottert soms een beetje. Praga is rustig en stelt goede vragen. Ik vind het ook goed dat de presentatoren het niet eens zijn met elkaar, zo hoor je dan twee meningen.
    -Technische geluidsproblemen zijn jammer.
    ----gunktvlogo etc
    -Waarom is het stukje van ghostbusters niet ondertiteld?
    --gunktvlogo waarom toch?
    -weer een trailer, ik heb dit toch maar eens doorgespoeld.
    -De top5 was goed. Het was kort en bondig maar toch interessant om naar te luisteren.

Voila. Hopelijk hebben jullie iets aan mijn kritiek. Praga en Ferdie zijn een goede duo. De trailers geven geen meerwaarde aan het geheel, en de overgangsanimaties moeten echt veeeeel minder. Ik heb die toch 20 keer gezien, en het duurt telkens 10 seconden ofzo.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Over de Gunk animaties, ga ik 1 ding zeggen
    9lives Animation are on the way

Approved 9-lifer tgc_9012's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Hopelijk zijn die 9lives animations dan toch iets minder hard aanwezig dan de huidige gunk animations

Member ToNiC's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Heb beide programma's voor het eerst gezien en qua inhoud kon het me in het algemeen wel bekoren.

Ok, presentatie is soms wat houterig maar dat betert waarschijnlijk wel met de tijd.

Bij 9lives tv heb ik me ENORM geërgerd aan het Gunk tussenfilmpje dat zoals hierboven vermeld veel te lang is om telkens te gebruiken als van onderwerp gewisseld wordt.

Het komt veel te vaak in beeld en op het einde van het programma quasi 3 maal na mekaar: laatste topic->filmpje-> iemand die zegt bedankt en tot volgende week-> filmpje als afsluiter vh programma-> direct erna nog eens als overgang tussen 2 programma's..

Enkele ideeën:

- Verwerk enkele site specials tot mini docu's,sub topics vd show. bvb (uit den ouden doosch,games vd maand,populaire xbla,psn topics

-Er zitten veel pokeraars op deze site: misschien een paar hands van op het forum kort bespreken met deskundige commentaar van enkele 9 lives spelers zodat de beginners en gevorderden hie iets kunnen uit leren. Dit zorgt dan ook dat er misschien meer mensen vd community hands zullen posten omdat ze misschien op tv besproken worden wat op zijn beurt meer enthousiaste kijkers meebrengt.

-Iets over Belgische Pro gamers: welke belgen zitten bij de top van een bepaalde game op verschillende platformen. Ga die gasten is interviewen, geef uitleg over de game, tips vd pro gamer ed..

Breng dus meer eigen content gekoppeld aan game trailers,info ed...
    Xbox Live Gamertag: Tonic BE
    PSN: TonicBE

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnDodger123 Bekijk bericht
    ²
    Nog altijd niks gezien ..
    ³th, kvraag mij af hoe lang zoiets kan duren als je over al het bronmateriaal beschikt.

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToNiC Bekijk bericht
    -Er zitten veel pokeraars op deze site: misschien een paar hands van op het forum kort bespreken met deskundige commentaar van enkele 9 lives spelers zodat de beginners en gevorderden hie iets kunnen uit leren. Dit zorgt dan ook dat er misschien meer mensen vd community hands zullen posten omdat ze misschien op tv besproken worden wat op zijn beurt meer enthousiaste kijkers meebrengt.
    Ik zou zeker naar Episode 3 kijken van 9lives TV volgende week

Eindredacteur Dj Super's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToNiC Bekijk bericht
    Enkele ideeën:

- Verwerk enkele site specials tot mini docu's,sub topics vd show. bvb (uit den ouden doosch,games vd maand,populaire xbla,psn topics

-Iets over Belgische Pro gamers: welke belgen zitten bij de top van een bepaalde game op verschillende platformen. Ga die gasten is interviewen, geef uitleg over de game, tips vd pro gamer ed..

Breng dus meer eigen content gekoppeld aan game trailers,info ed...
    Dit is iets waar we in de toekomst zeker naar toe willen. Momenteel is het voor ieder van ons heel nieuw en is de gewenning nog wat zoek.

Er zitten al een hoop geweldige ideeën bij ons in het team die, als we de kans krijgen, zeker verder gaan uitwerken.

Platinum Member Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    59 (98%)
    De aflevering van deze week vind ik goed, heb met plezier zitten luisteren naar de review van Fuel

het engiste dat ik mis is een score bij een game en de + en - punten

Member ferdi14's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unnamed Bekijk bericht
    +Praga komt weer goed over. Die andere kerel... Ferdie? Ik zal hem Ferdie noemen. weet waar hij het over heeft
    -Misschien stottert en hapert ferdie nog net iets te. Alleh het valt eigenlijk nog wel mee, maar het is iets dat nog kan worden verbeterd.
    Allereerst bedankt voor het goed beargumenteerde commentaar, we zullen er aan gaan werken Wat betreft het stotteren en haperen heb je wel gelijk, dat moet verbeteren. Het was voor mij natuurlijk ook de eerste keer dat ik zoiets doe, en dat was vast wel te merken En je had 't bijna goed, tis Ferdi

Banned
    iTrader
    0
    alle manne, wacht nog altijd op de eerste aflevering op de site

iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerballx Bekijk bericht
    alle manne, wacht nog altijd op de eerste aflevering op de site
    er zijn wat problemen, het bestand is iets te groot voor online te plaatsen. Dus gaan ze wss alle filmpkes moeten verkleinen, wat dus een vertraging met zich mee brengt.
    geduld is een schone deugd, als ze beschikbaar zijn zal je het zeker op de frontpage en hier lezen

Approved 9-lifer Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Daarjuist bekeken, had het opgenomen. Heb aflevering 1 gemist, dus was het de eerste maal dat ik 9lives TV zag.

Nog duidelijker maken wat er aan het gebeuren is, of over wat je aan het vertellen bent (imo). Ik was soms niet mee omdat ik eventjes niet aan het opletten was (kon wel terugspoelen ofc ).

Alsook meer aankondigen wat er gaat gebeuren. In't begin ziede die man staan met zijne baard (erycadudinges daar ), die praat een eindje en BAF, plots staat DJ super er! Heb er nu wel niet op gelet als de GunkTV trailer ertussen zat geramd of niet. Maar je kunt de dingen nog soepelder laten overvloeien in elkaar.

Op het eerste zicht zag ik niemand die echt zenuwachtig was, MAAR toen ik er begon op te letten rammelden sommigen die tekst af (wss door zenuwen dat die zo vlug mogelijk hun tekst gezegd wouden hebben ).

Heb wel genoten bij de review van FUEL, pluim voor praga & ferdi. Alhoewel ik soms de indruk had hen niet goed te verstaan tijdens het tonen van sommige ingame beelden van FUEL.

Al bij al een goede eerste indruk, doe zo verder gasten !

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    er zijn wat problemen, het bestand is iets te groot voor online te plaatsen. Dus gaan ze wss alle filmpkes moeten verkleinen, wat dus een vertraging met zich mee brengt.
    geduld is een schone deugd, als ze beschikbaar zijn zal je het zeker op de frontpage en hier lezen
    wat is te groot?
    100 meg groot of 1 gig groot?

Member Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    119 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathsythe Bekijk bericht
    ³th, kvraag mij af hoe lang zoiets kan duren als je over al het bronmateriaal beschikt.
    idd. Ik wil wel feedback geven ma da's moeilijk als maar een paar member het kunnen zien.

mij maakt het niet uit wat de qualiteit is online hoor. Da vreet anders bandwidth.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten