|
||||||
| 9livesTV Feedback - Algemene info, gebruikersfeedback en mededelingen over het 9livesTV programma. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
9lives TV Seizoen 3
We hebben het concept wat aangepast, minder in de buurt van Praga Goes Gaming/Game Force One, meer in de buurt van euh 9lives.be
![]() Wat vinden jullie er tegenwoordig van? Garage TV - 9LivesTV S03E01 deel 1 van 2 | video filmpjes | upload, 9livestv, s03e01, deel, van, mov Garage TV - 9LivesTV S03E01 deel 2 van 2 | video filmpjes | upload, 9livestv, s03e01, deel, van, mov Garage TV - 9livestv s03e02 deel 1 van 2 | video filmpjes | upload, 9livestv, s03e02, deel, van, mov Garage TV - 9livestv s03e02 deel 2 van 2 | video filmpjes | upload, 9livestv, s03e02, deel, van, mov |
||||
|
|||||
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
|
Misschien eens denken aan logopedie-lessen? Erycius en de Pieter hebben gewoon het "aframmel" syndroom. Pieter heeft daar nog eens zijn dialect ferm tegen en Ery zijn klemtonen liggen helemaaaaaal verkeerd. Ook meer proberen vertellen met uw eigen woorden ipv elk woordje letterlijk te willen zeggen.
|
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
No offence maar man, wat is dit zwakke tv.
De eerste keer dat ik er naar kijk en ik heb het amper een minuut kunnen volgehouden. Die presentatoren praten binnesmonds, leggen klemtonen verkeerd, hebben schrik om door te praten, ... Hebben jullie geen mediatraining gedaan voor je aan zo iets begon? Wat me enorm stoort is dat de kijker als het ware een conversatie ziet tussen de presentatoren; je wordt niet meegesleept, er zit geen diepgang in, zonder overtuiging ... Het komt simpelweg oninteressant over. Die 2 doen dat toch graag he? Of staan ze tegen hun goesting daar wat af te rammelen? |
||||
|
|||||
|
|
#7 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nee we hebben geen mediatraining gekregen/gedaan. Een minuut is nu ook niet echt genoeg natuurlijk. Bekijk eens wat langer en zie hoe Pieter en ikzelf het doen samen met Praga. Voor mij persoonlijk gaat het altijd vele vlotter met een ervaren persoon als praga naast mij. Die haalt de stiltes er makkelijk uit ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| 9livestv |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|