|
||||||
| 9livesTV Feedback - Algemene info, gebruikersfeedback en mededelingen over het 9livesTV programma. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
GUNK binnenkort analoog op de kabel!!!
|
||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
whaaw
gunk heeft nauwelijks nog iets te maken met games zo te zien en ik denk dak Criss Angel wel voortkijk via zijn website (: hopelijk gaan mensen geen verkeerd beeld krijgen van hem door op die zender te verschijnen want die gast is weldegelijk het enige kickass op gunk nu |
||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Ik lees wel dat ze ook twee nieuwe gamesprogramma's lanceren, dus das wel goed. Dat was toch iets dat regelmatig terugkwam als kritiek hier op het forum.
Spijtig genoeg verwacht ik nu ook weer enkel negatieve reacties hier... Ook al hebben ze wel degelijk iets goed gedaan ![]() *edit* btw, het is wel duidelijk ondertussen dat het inderdaad niet enkel over games gaat daar, zoals velen hier nog steeds denken/verwachten. Zet u aub af van dat beeld en denk gewoon richting "entertainment" en geef dan toe dat ze daar toch wel hun best voor doen, niet? |
||||
|
|
#13 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|