|
||||||
| 9livesTV Feedback - Algemene info, gebruikersfeedback en mededelingen over het 9livesTV programma. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#41 | ||||
|
|
Weet er soms iemand of ze de Spike VGA's op "g(j)unktv" zouden uitzenden? (dat er toch ne keer iets deftig op te zien valt?) heb gelezen dat de VGA's dit jaar in x-aantal landen wordt uitgezonden en dacht misschien... tzal wel nie, maar ge weet nooit.
|
||||
|
|||||
|
|
#44 (permalink) | ||||
|
Oei thread ligt nogal op zijn gat precies ...
Bon maar efkes zeggen, das allemaal tof maar de keren dat ik dan keek naar Gunk werd ik midden in de uitzending getrakteerd op Telenet promotietoestanden, gedeelde frequenties dan hoeft het voor mij totaal niet zunne, en telenet zijn reclamebeleid hangt mij al jaren serieus de voeten uit, zijn er nu periodes dat die geen reclame maken? Alsof je als kabelabonnee bij hen dat gezever nog allemaal niet kent dat ze daarom dan nog eens een zender gewoon wegduwen om nog een paar uur gezeik in mijn strot te rammen. Die vele miljoenen euro's reclame kon men beter eens gebruiken om een deftige service aan te bieden, een klantvriendelijke installatie, een goed limietenbeleid (niet alleen de snelste willen zijn), tis misschien of topic, maar als ik dat MOET aanschouwen terwijl ik eigenlijk GUNK-tv wil zien mag ik dat dan ook wel kwijt hier. Waarvoor dank ... ik voel me veel beter nu ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#46 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Analoog is de zender enkel sporadisch te zien op het Telenet-infokanaal, vroeger bij velen Mozaïek. |
|||||
|
||||||
|
|
#47 (permalink) | ||||
|
Op GunkTV valt tegenwoordig niets interessants meer te zien, vind ik persoonlijk. Ik weet dat het nu een entertainment-kanaal is geworden, maar de hele dag door Wango Tango, InFashion en andere vind ik weinig entertainend. Ik vond het in het begin veel beter, toen er nog GunkTV, MMO Worlds enzo was. (Misschien is dat er nu nog, maar wanneer ik de tv-gids inkijk, zie ik het toch nooit staan)
|
||||
|
|||||
|
|
#48 (permalink) | ||||
|
Idd, ook ik vind GunkTV de laatste tijd minder...
Kvind zelfs dat InFashion niet past op een zender als GUNKtv... En idd een hele middag Wango Tango live is erover, trouwens der kijken echt niet veel mensen naar gunk, deze middag stond de chatbalk die in beeld komt een half uur stil, zonder dat er iets gezegt werd, veel kijkers eeft het blijkbaar niet... Ook die nieuwe Wimpie show, komaan alé een programma maken achter de regie schermen... |
||||
|
|||||
|
|
#50 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Het is gewoon een onderdeel van 9livesTV gewordenEn het GunkTV programma noemt nu Game Force One. |
|||||
|
||||||
|
|
#53 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|