Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door di massimo
Onnodige en meest idiote uitspraak tot hiertoe in deze topic..
En dat komende van iemand die gelooft dat de mens met zijn hersenen is geëvolueerd uit een dier.
De hersenen zijn anders en oneindig veel ingewikkelder dan al het andere wat zich in het bekende universum bevindt.
Ik zou nog zoveel struikelblokken kunnen aanhalen van de evolutietheorie, maar veel zin zal het niet hebben. Ik wil jullie ook niet overtuigen ofzo.. Ieder gelooft het zijne..
|
Ik kan het ni laten om te reageren
De hersenen zijn mss wel ingewikkeld. Maar de basiselementen van de hersenen zijn op zich helemaal niet ingewikkeld. Ge kunt de meest ingewikkelde processen simplificeren tot redelijk eenvoudige processen. Gewoon door associatie van miljoenen simpele bouwstenen wordt een complex iets gevormd.
De hersenen van een rat hebben dezelfde elementen als die van de mens. Bij de mens zijn er gewoon complexere interacties, wat ons meer capaciteiten geeft. Zolang ge niet weet hoe hersenen, of wat dan ook, werken. Moet ge dat hier niet als argument aanhalen.
Het fijne van evolutie is juist, dat complexe dingen ontstaan uit simpele zaken. Gewoon door telkens kleine aanpassingen ontstaat er uit een stom iets, een ongelofelijk complex iets.
Ik bedoel, ne mens ontstaat ook wel slechts uit een simpele eicel hé...
Hoe kan zoiets complex nu uit 1 cel ontstaan???
Ewel simpel, een mooi stappenplan met telkens weer een kleine simpele aanpassing...
Ge hebt er volgens mij gewoon geen benul van hoe evolutie juist werkt. Anders zie je dat het allemaal héél logisch inéén zit.