Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vloet
Dat is al 1 van de redenen waarom ik er niets van moet weten.
Voor de rest ben ik het VOLLEDIG eens met deze mensen hier:
5 Things I Hate About Facebook All of the Above
Ik vind het vooral spijtig dat je bijna een facebook MOET aanmaken om nog mee te zijn. Om een voorbeeld te geven: Ze versturen uitnodigingen vr feesjes alleen nog via facebook omdat ze er vanuit gaan dat iedereen dat wel heeft. Niet dus. Uiteindelijk krijg je het dan toch MONDELING te horen van andere vrienden.
En wat is het nut van al je conversaties via een social network site te doen? Wat is er tegenwoordig mis met MSN als het dan toch online moet gebeuren? Moet echt iedereen zien waarover je met iemand praat?
Daarbij kan het toch niemand geen HOL schelen wat je allemaal aan het doen bent of van plan bent tot in de detail.
Ik zie het ook als een verslaving. Als ik op school in de computerlokalen eens rondkijk, IEDEREEN zit daar op zijn facebook de meest nutteloze dingen te doen.
En de mensen die zeggen dat het leuk is omdat je terug contact krijgt met mensen van je vorige school ofzo. Dat kan wel zijn, maar als je ECHT nog contact met die mensen wou had je daar facebook normaal niet voor nodig gehad he. Dan had je wel zelf even de moeite gedaan die persoon eens te contacteren of in contact te blijven.
Conclussie: een dikke hype weeral. And I don't like hypes.
edit: Voor een social network site met een ECHTE functie moet je bij Last.fm zijn imo.
|
Ja een gsm MOET ook niet eh. Ge moét ni meegaan met uw tijd eh.
Op msn is niet iedereen online. Als het private je stoort kun je een private message sturen (of een email, stel je voor).
En kweet niet van de rest hier, maar ik ga echt ni beginnen lezen wat iedereen tegen elkaar zegt inderdaad => Lees het dan gewoon niet, das echt niet moeilijk hoor

.
Jaaa hoor écht moeite doen om mensen van vroeger tegen te komen waarvan je soms geen achternaam meer kent, die enkel een niet-geregistreerde gsm hebben, die verhuisd zijn naar de andere kant van het land. Heel simpel allemaal.
En verslaafd: de ene aan facebook, de andere aan koffie, etc.
Conclusie: ieder zen ding weetwel.