Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delark
Als een vriend op jouw foto reageert, zien zijn vrienden dat ook, iemand van zijn vrienden vind dat een grappige foto, en beslist ook maar eens te reageren, dus wederom zien zijn vrienden die foto ook, stel dat nu daar nog eentje van op je foto reageert... En sinds meeste mensen 70+ vrienden hebben, neemt het publiek van je foto toch steeds toe? Omslachtig, ja, maar niet onmogelijk...
(of is het niet zo? Ik ben allesinds als op foto's van onbekende mensen geraakt via via)
|
je kan je foto's beschikbaar stellen voor iedereen, voor alleen vrienden, voor alleen jezelf, of voor 'bepaalde mensen'.
ik kies altijd voor 'bepaalde mensen', en dan vul ik de namen in van de mensen die die foto's kunnen zien.
Zelf als er dan een vriend reageert op een foto , en een andere vriend zit dit & dan ook naar die foto wil kijken.
Zal hij niet kunnen, als hij niet in die lijst stond van mij, van welke vrienden die foto konden zien.
handig =p
maar niet veel mensen passen dit blijkbaar toe.
Je kan zelf je getagde foto's, die dan automatisch op je profiel komen, onzichtbaar maken voor je vrienden/bezoekers.